بهترین شهربازی های تهران برای گردش و تفریح
نوشته شده توسط : gheirati

هنگام سفر به تهران چه چیز هایی را مدنظر قرار می دهیم، رزرو هتل در تهران، گشت و گذار، خرید پوشاک و سوغاتی، تفریح و...، در پایتخت شهربازی های سرپوشیده و شهر بازی های فضا باز زیادی وجود دارد که معروف هستند و مردم برای تفریح به انجا می روند، فرقی نمیکنه بزرگسال باشی یا خردسال. متاسفانه تهران به دلیل محدودیت فضا شهربازی های بسیار کمی دارد. در این مقاله می خواهیم بهترین شهربازی های تهران را به شما معرفی کنیم.

شهربازی فان لند

قطعا افرادی که در شمال تهران زندگی می کنند نام این شهربازی را شنیده یا از آن بازدید کرده اند. این شهر بازی بهترین شهربازی سر پوشیده منطقه است و در مجتمع الماس هروی قرار دارد. در این مجتمع تجاری به جز شهربازی بازی فان لند، باشگاه بدن سازی، فود کورت، بورس انواع پوشاک برند و... دارد.

شهر بازی فانلند در سه طبقه از این مجتمع تجاری قرار دارد و 345 وسیله بازی دارد که این یعنی جز بهترین ها شهر تهران است. علاوه بر وسایل بازی، این مجموعه دارای سالن جشن، غرفه گریم، سینما چند بعدی، گیم نت هم دارد.

اگر شما هم جز علاقه مدان به تفریح در مسافرت هستید پیشنهاد می کنم از این شهر بازی بازدید کنید.

آدرس: پاسداران، میدان هروی، مرکز خرید الماس هروی، طبقه 3 تا 5.

شهربازی فان تایم

شهربازی فان تایم

 

شهربازی فان تایم

فان تایم یک شرکت بین المللی است که در شهر های استانبول و ازمیر شعب خود را با بهترین کیفیت افتتاح کرد، بعد از آن به تهران و تبریز امد. و دو شهر بازی در طبقه سوم ارگ تجریش و پالادیوم که جز بهترین شهر بازی های شمال تهران هستند و دارای همه استاندار های جهانی و به روز است. بازه سنی 2 تا 70 سال می توانند از این مجموعه ها استفاده کنند و لحظات خوشی را در سفر خود ثبت کنند. این مجموعه دارای 125 وسیله بازی کامپیوتری و مکانیکی است علاوه بر آن اتاق گریم و عکاسی هم دارند و می توانید از سالن جشن مجموعه برای تولد های خود استفاده کنید.

آدرس شعبه تجریش: میدان تجریش، خیابان سعد آباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم.

آدرس شعبه زعفرانیه: زعفرانیه ، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی.

شهربازی فان تایم

شهربازی ارم

همه ساکنین پایتخت این شهربازی را می شناسند. زیرا بعد از تخریب شهربازی چمران و گوریل انگوری در سال 1385، به قدیمی ترین بزرگ ترین شهربازی پایتخت مبدل شده است.

در قدیم نام این پارک، خرم بوده است و در سال 1350 توسط رحیم علی خرم تاسیس شده است. در آن زمن این پارک نه به بزرگی امروز بود نه محبوب و معروف، و رونق آنچنانی نداشت. به مرور با ارتقا پارک و خرید لوازم و تجهیزات جدید توانست بین مردم شهر سر زبان ها بیافتد. این مجموعه دارای سه شهربازی است (لونا پارک 1 تا 3) که 73 دستگاه جذاب و هیجان انگیز دارد.

  • لونا پارک 1 مخصوص کودکات تا 14 سال است.
  • لونا پارک 2 و 3 مخصوص افراد بزرگسال است.

این پارک علاوه بر شهربازی تفریحات دیگری هم دارد مانند: باغ وحش بزرگ، دریاچه قایق رانی و ماهیگیری، قلعه سحرآمیز، تله سیژ، تالار  پذیرایی کشتی، استخر شنا مخصوص بانوان،فضای سبز و زیبا مخصوص گشت و گذار و پیک نیک، غرفه های مواد غذایی و... که مجموع اینها یک روز خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: کیلومتر 4 اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری.

شهر بازی های تهران

شهر بازی های تهران

هتل های نزدیک شهربازی های تهران

شما می توانید برای اینکه دسترسی راحتی بهترین شهربازی های تهران داشته باشید هتل خود را در نزدیکی این شهر بازی ها رزرو کنید. برای رزرو هتل در تهران می توانید به رزرواسیون hihotel  مراجعه کنید.

در پایتخت شهر بازی های متعدد و زیادی وجود دارد ما در این مقاله چندتا از بهترین شهربازی های تهران را معرفی کردیم تا هنگام سفر به از تفریحات خود لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: